10 november 2010

Lurad av SanniBusan


Goaste bloggvännen SanniBus har lurat mig att göra någon sorts bild eller vette f-n vad det är för något. Uppenbarligen så heter det Mad-men-yourself och vill ni prova så hittar ni länken här.

Jag var nämligen in på Sannis sida och hon hade gjort det efter tips från någon annan och då var jag ju också tvungen att göra det, varför och vad det ska vara bra för har jag ingen aning om men ibland kan man liksom inte bara låta bli. ;-)

Här är mitt resultat, alla tolkningar är fria:


En annan av mina bästa bloggvänner, Carina vill att ni ska skratta så tårarna rinner varje onsdag. Då är det nämligen GO BANANAS Standup Comedy Club vid Mariatorget, vilket vackert namn på ett torg förresten. *hihi*

Biljetterna bokar ni självklart via Carina och går då 2 pers men betalar bara för 1, kan det bli bättre än så!? Alla vet vi ju att ett gott skratt förlänger livet och speciellt den här mörka årstiden kan det ju vara mysigt att komma iväg nånstans.

Har dessutom hört att maten inte ska gå av för hackor så maila Carina på caleas@live.se så fixar hon biljetter åt er. =D

Klicka på bilden så får ni säsongsprogram eller besök Carinas blogg, Calea's.

Här i Gammelbo är det vitt för tillfället, flingorna började dala i går eftermiddag och jag har inte hunnit plocka min revlummer än. *suck*

Ha nu en underbar onsdag alla underbara människor!

4 kommentarer:

Carinale sa...

Nä men, nä men =)
KRAM till allra goaste du.
STORT tack för reklamen - den tackar jag allra ödmjukast för. Bara himlars synd att ni inte har möjlighet att komma hit själva och avnjuta lite god komik själva.

Åter, tack bästa du
Kram
/Carina

Unknown sa...

hihi snygging där! Bara Mr Molly som fattas på sängen hihi :D Kram du ljuvliga kvinna!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Det blir säkert ett tegelgolv, kanske ett uterum som vi gör lite senare bl.a.
Ha en bra torsdag!
Kram Anette

Unknown sa...

Du har inte hunnit plocka ditt vad?! Kram:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...